Počet záznamov: 1
Remarketing ako nový trend a nástroj marketingovej komunikácie spoločnosti
SYS 0244996 LBL 00000nbm--22^^^^^---450- 005 20180815083647.7 035 $a 5bb27ac2-8c23-4d5c-b8c2-1a0f49bc4d14 100 $a 20180610d2018łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Remarketing ako nový trend a nástroj marketingovej komunikácie spoločnosti $e bakalárska práca $f Norika Golianová $g školiteľ: Barbora Paholková 210 $a Bratislava $d 2018 215 $a 47 s. 700 -1
$3 eu_un_auth*0071230 $a Golianová $b Norika $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*0049586 $a Paholková $b Barbora $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 050 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20180610 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1