Počet záznamov: 1
Tvorba marketingového mixu vo vybranej spoločnosti - podiel slovenských výrobkov
Názov Tvorba marketingového mixu vo vybranej spoločnosti - podiel slovenských výrobkov : bakalárska práca Autorské údaje Tomáš Gula, školiteľ: Jozef Orgonáš Autor Gula Tomáš Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2018. - 64 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 901504
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.5 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1