Počet záznamov: 1
Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti
Názov Vplyv reklamy ako nástroja marketingovej komunikácie na deti : bakalárska práca Autorské údaje Ivana Žecová, školiteľ: Erika Dudáš Pajerská Autor Žecová Ivana Ďalší autori Dudáš-Pajerská Erika (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2018. - 60 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 903601 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny.
kniha
Počet záznamov: 1