Počet záznamov: 1
Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby
Názov Udržateľná marketingová komunikačná stratégia ako nástroj pre podporu konkurencieschopnosti v oblasti priemyselnej výroby Preklad názvu Sustainable Marketing Communication Strategy as a Tool to Support Competitiveness in the Industrial Area Autorské údaje Monika Šujaková, Peter Sakál Autor Šujaková Monika Spoluautori Sakál Peter Zdrojový dokument Výkonnosť podniku : vedecký časopis Výskumného ústavu ekonomiky a manažmentu. Roč. 8, č. 1 (2018), s. 63-78. - Poprad : Výskumný ústav ekonomiky a manažmentu v Poprade, 2018. ISSN 1338-435X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá podnik priemyselný * rozvoj trvalo udržateľný * komunikácia marketingová * marketing mix * imidž Anotácia Využitie udržateľnej marketingovej komunikačnej stratégie ideálneho priemyselného podniku pre zvýšenie jeho konkurencieschopnosti. Udržateľná marketingová komunikačná stratégia pri tvorbe imidžu priemyselných podnikov na Slovensku v kontexte so stratégiou udržateľného spoločensky zodpovedného podnikania. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 432.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1