Počet záznamov: 1
Value of Influencer Marketing
Názov Value of Influencer Marketing Autorské údaje Jana Naščáková Autor Naščáková Jana EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Riešené projekty - vedecké problémy : elektronický zborník príspevkov z vedeckého workshopu, Košice, 2.7.2018. S. 54-61 CD-ROM. - Košice : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2018 / Gontkovičová Barbora ; Pružinský Michal ; Duľová Spišáková Emília ; Riešené projekty - vedecké problémy Vedecký workshop. ISBN 978-80-225-4498-6 Poznámky VEGA 1/0251/17. - KEGA 026EU-4/2018 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * influencer marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * vývoj * produkty * služby Anotácia Implementácia a vývoj marketingu vplyvu. Príklady marketingu vplyvu a predpokladaná budúcnosť marketingu vplyvu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00489-008, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 501.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1