Počet záznamov: 1
Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy
Názov Handbook of Research on Entrepreneurship and Marketing for Global Reach in the Digital Economy [elektronický zdroj] Autorské údaje Editors: Luisa Cagica Carvalho, Pedro Isaias Ďalší autori Carvalho Luisa Cagica (Vedecký redaktor) Isaias Pedro (Vedecký redaktor) Vydavateľské údaje Hershey : IGI Global (Business Science Reference ) , 2018. - 609 s. Edícia Advances in Business Strategy and Competitive Advantage (ABSCA) , 2327-3429, 2327-3437 (eISSN) ISBN 9781522563075 (hardcover) , 9781522563082 (ebook) DOI 10.4018/978-1-5225-6307-5 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikanie * ženy * podnikanie sociálne * zodpovednosť podniku spoločenská * marketing * globalizácia * výskum * politika hospodárska * digitalizácia * start-up * obchod elektronický * internet * siete sociálne Báza dát KNIHY Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 00590-001, online
elektronická kniha
Počet záznamov: 1