Počet záznamov: 1
Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami
Názov Reklama na českém trhu: analýza souvislosti mezi emocionálními apely a barvami Preklad názvu Advertising on the Czech Market: Analysis of the Relationship between Emotional Appeals and Colours Autorské údaje Tomáš Kincl, Daria Gunina, Sabina Šuldová Autor Kincl Tomáš Spoluautori Gunina Daria Šuldová Sabina Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 9, č. 3 (2018), s. 36-48. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2018. ISSN 2464-7551 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá reklama * propagácia * marketing * komunikácia marketingová * farby * emócie * spotrebitelia * televízia * Česko Anotácia Odozvu spotrebiteľa na reklamu ovplyvňuje viacero faktorov. Medzi najvýznamnejšie patria farby a emocionálne apely. Využitie farieb a emocionálych apelov sa môže líšiť v závislosti od toho, do ktorého odvetvia či produktovej skupiny ponúkaný produkt/služba patrí. Analýza výskumnej vzorky reklamných spotov vysielaných v Českej televízii v roku 2006. Výsledky naznačujú, že existujú štatisticky významné rozdiely vo využití emocionálnych apelov v reklamách na produkty patriacich do rôznych produktových skupín. Štatisticky významné sú aj rozdiely vo využití farieb na vyjadrenie rôznych emocionálnych apelov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 356.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1