Počet záznamov: 1
Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers
Názov Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers Preklad názvu Počet inzerátov za deň a ich význam pre spotrebiteľov Autorské údaje Michal Tomčík, Pavel Rosenlacher Autor Tomčík Michal Spoluautori Rosenlacher Pavel Zdrojový dokument Acta oeconomica Universitatis Selye : international scientific journal. Vol. 7, no. 2 (2018), pp. 162-174. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2018. ISSN 1338-6581 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * inzercia * spoty reklamné * médiá * spotrebitelia * zákazníci * efektívnosť Anotácia Rozsah komerčne orientovanej komunikácie v médiách a vo verejnom priestore. Hlavné zistenia čiastkových empirických prieskumov a kvalifikovaných odhadov, ktoré sa pokúsili odpovedať na výskumnú otázku objemov reklamných správ, ktorým čelí priemerný spotrebiteľ v jednom dni za posledných desať rokov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2018: 1-2
článok
Počet záznamov: 1