Počet záznamov: 1
Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands
Názov Multifactor Analysis of Online Reputation of Selected Car Brands Preklad názvu Viacfaktorová analýza online reputácie vybraných značiek automobilov Autorské údaje Peter Dorčák, Peter Markovič, František Pollák Autor Dorčák Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Procedia engineering : Transcom 2017 : 12th international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport : conference proceedings : 31.5.-2.6.2017, High Tatras, Slovak Republic. Vol. 192 (2017), pp. 719–724 online. - [s.l.] : Elsevier, 2017 ; Transcom 2017 international scientific conference of young scientists on sustainable, modern and safe transport. ISSN 1877-7058 DOI 10.1016/j.proeng.2017.06.124 Poznámky APVV-15-0511. - Registrovaný: Web of Science. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Holandsko Heslá marketing * marketing elektronický * priemysel automobilový * reputácia podniku * internet Anotácia Spôsoby a metódy merania online reputácie vo vybraných subjektoch pôsobiacich v automobilovom sektore. Viacfaktorová analýza sentimentu na vzorke vybraných automobilových značiek pôsobiacich na stredoeurópskom trhu. Základné charakteristiky reputácie, riadenie online reputácie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00334-002, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 190.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1