Počet záznamov: 1
Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA
Názov Vplyv médií počas predvolebných kampaní v USA Preklad názvu The Influence of the Media during the Presidential Pre-election Campaign in the USA Autorské údaje Natália Goda Autor Goda Natália EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument Almanach : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : vedecký časopis. Roč. 13, č. 3 (2018), s. 13-21 online. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2018. ISSN 1339-3502 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá voľby * USA * médiá * kampane volebné * siete sociálne * internet Anotácia Vplyv predvolebnej prezidentskej kampane na verejnosť v USA sa rokmi menil. V dobe, kedy rádio a televízia neboli samozrejmosťou, kandidáti využívali na svoju kampaň iný druh prezentácie. Vplyvom televízie a neskôr aj internetu, sa celková podstata kampane menila. Stala sa najdôležitejším a rozhodujúcim obdobím pred voľbami. Charakteristika úlohy médií, internetu a sociálnych sietí v predvolebnej kampani. Vplyv médií na voličské preferencie a samotný výsledok volieb. Predvolebné kampane z doby pred internetom a počas internetu v Spojených štátoch amerických. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01009-001, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 112.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1