Počet záznamov: 1
Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch
Názov Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch Preklad názvu From Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. S. 66-79 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čihovská Viera. ISBN 978-80-225-4569-3 Poznámky VEGA 1/0242/16 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá mikroekonomika * ekonómia behaviorálna * teórie ekonomické * marketing * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * úžitok * hodnota * spotreba * príjmy Anotácia Teória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01073-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 338.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1