Počet záznamov: 1  

Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch

  1. Názov Od teórie očakávaného úžitku k prospektovej teórii a ich využitiu v marketingu pri skúmaní spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch
    Preklad názvuFrom Expected Utility Hypothesis up to Prospect Theory and Their Use in Marketing when Studying Consumer Decisionmaking on Spending
    Autorské údajeMilan Oreský
    Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Spotrebiteľ na finančnom trhu : zborník vedeckých statí. S. 66-79 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Hlavatý Ivan ; Lieskovská Vanda ; Čihovská Viera. ISBN 978-80-225-4569-3
    PoznámkyVEGA 1/0242/16
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá mikroekonomika * ekonómia behaviorálna * teórie ekonomické * marketing * rozhodovanie nákupné * správanie spotrebiteľa * úžitok * hodnota * spotreba * príjmy
    AnotáciaTeória očakávaného úžitku, Ellsbergov paradox. Hodnotová funkcia podľa D. Kahnemana a A. Tverského. Kumulovaná teória prospektov. Model spotreby počas životného cyklu. Teória permanentného príjmu, ktorú formuloval Milton Friedman. Vplyv rozvoja mikroekonómie a behaviorálnej ekonómie na skúmanie ekonomických aspektov spotrebiteľského rozhodovania v marketingu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE18 01073-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené338.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.