Počet záznamov: 1
Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium
Názov Marketingová podpora ako súčasť marketingu univerzít pri získavaní uchádzačov o štúdium Autorské údaje Pavol Andrejovský, Zuzana Hajduová Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Spoluautori Hajduová Zuzana EUBPHFKEK - Katedra ekonómie PHF - zrušené Zdrojový dokument Zborník príspevkov z workshopu STEP III. : 8.11.2018, Košice. S. 51-58 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Lacko Roman ; Bednárová Lucia ; Vilamová Šárka ; STEP III. Workshop. ISBN 978-80-225-4583-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * školy vysoké * študenti * marketing * komunikácia marketingová * štatistika * práca s verejnosťou * reklama Anotácia Marketing univerzít a jeho špecifiká. Cieľové skupiny a oblasti pôsobenia marketingu univerzít. Komunikačná politika v rámci marketingu univerzity. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E18 01111-010, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 537.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1