Počet záznamov: 1
Sportovní marketing
Názov Sportovní marketing : CSR a sponzoring Autorské údaje Vilém Kunz Autor Kunz Vilém Vydavateľské údaje Praha : Grada Publishing , 2018. - 173 s. Vydanie 1 vydání Edícia Expert ISBN 978-80-271-0560-1 (print) , 978-80-247-3771-3 (pdf) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * šport * organizácie * nástroje marketingové * zodpovednosť podniku spoločenská * internacionalizácia * investície * sponzorovanie * plán * štýl životný * zdravie * štúdie prípadové * porovnanie medzinárodné * Česko Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 906005
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 906005 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1