Počet záznamov: 1
Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises
Názov Participation of Digital Promotion in the Promotional Mix of Small Enterprises Preklad názvu Účasť digitálnej propagácie v propagačnom mixe malých podnikov Autorské údaje Momčilo Poljić, Dejan Tešić, Neda Košutić Autor Poljić Momčilo Spoluautori Tešić Dejan Košitić Neda Zdrojový dokument Strategic Management : International Journal of Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management. Vol. 23, no. 4 (2018), s. 32-39. - Subotica : Faculty of Economics in Subotica University of Novi Sad, 2018. ISSN 2334-6191 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Heslá Bosna a Hercegovina * internet * propagácia * reklama * technológie informačné * firmy Anotácia Využitie digitálnej propagácie v malých podnikoch v okrese Brčko v Bosne a Hercegovine. Skúmanie významu digitálnej propagácie v porovnaní s ostatnými formami. Určenie miery efektivity a spokojnosti tejto propagácie uvedenými podnikmi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2018: 4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 375.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1