- Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti…
Počet záznamov: 1  

Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka

  1. VARELA CANO, Diana Patricia. Pieseň ako didaktický prostriedok, ktorý integruje jazykové zručnosti na hodinách cudzieho jazyka. In Aktuálne pohľady na výskum cudzích jazykov a interkultúrnej komunikácie : zborník vedeckých prác. - Trnava : Slovenská spoločnosť pre regionálnu politiku pri SAV, 2019. ISBN 978-80-972278-4-5, s. 232-240 CD-ROM. KEGA 007EU-4/2018.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF869.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.