Počet záznamov: 1
Archetypy značky
SYS 0258819 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20191008104111.8 100 $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Archetypy značky $f Jitka Vysekalová 330 $a Definícia pojmu archetyp - ako Jungov termín pre najstaršie a typické skúsenosti ľudstva, ako pravzory ľudského správania a úsilia. Archetypy využiteľné aj v marketingu pre jasné a efektívne komunikovanie značky. 12 archetypov, ktoré pomáhajú pochopiť a komunikovať značku, a ktoré vyjadrujú jej emocionálne posolstvo: neviniatko (Coca-Cola), objaviteľ (Ford), mudrc (Intel), hrdina (Nike), vyhnanec (Harley Davidson), kúzelník (Disney), jeden z nás (Škoda Auto), milenec (Rafaello), klaun (Budvar), starostlivý (Nivea), tvorca (Lego), vládca (Microsoft). 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0036800 $a emócie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia 700 -1
$3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1