Počet záznamov: 1  

Archetypy značky

  1. SYS0258819
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20191008104111.8
    100
      
    $a 20191008a2019łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Archetypy značky $f Jitka Vysekalová
    330
      
    $a Definícia pojmu archetyp - ako Jungov termín pre najstaršie a typické skúsenosti ľudstva, ako pravzory ľudského správania a úsilia. Archetypy využiteľné aj v marketingu pre jasné a efektívne komunikovanie značky. 12 archetypov, ktoré pomáhajú pochopiť a komunikovať značku, a ktoré vyjadrujú jej emocionálne posolstvo: neviniatko (Coca-Cola), objaviteľ (Ford), mudrc (Intel), hrdina (Nike), vyhnanec (Harley Davidson), kúzelník (Disney), jeden z nás (Škoda Auto), milenec (Rafaello), klaun (Budvar), starostlivý (Nivea), tvorca (Lego), vládca (Microsoft).
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0258745 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 29, č. 3 (2019), s. 8-9 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2019
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0053088 $a značky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0036800 $a emócie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0052858 $a Vysekalová $b Jitka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20191008 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.