Počet záznamov: 1
Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing
Názov Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing Preklad názvu Basic attention token a jeho využitie v digitálnom marketingu Autorské údaje Peter Červenka, Lujza Jurkovičová Autor Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Spoluautori Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 29-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * internet * technológie komunikačné * televízia * ochrana dát Anotácia Skúmanie nového trendu v digitálnom marketingu BAT - Basic Attention Token, ktorý obchádza inzerenta prostredníctvom webového prehliadača Brave. Skúmanie tejto novej technológie v digitálnej reklame. Analýza pozitív a negatív. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00587-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 517 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1