Počet záznamov: 1  

Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing

  1. Názov Basic Attention Token and Its Use in Digital Marketing
    Preklad názvuBasic attention token a jeho využitie v digitálnom marketingu
    Autorské údajePeter Červenka, Lujza Jurkovičová
    Autor Červenka Peter EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená
    Spoluautori Jurkovičová Lujza EUBOBFKOP - Katedra obchodného práva OBF
    Zdrojový dokument Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). Pp. 29-39 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Škvarčeková Oľga ; Rehák Róbert ; Krnáčová Paulína ; Benešová Dana ; Daňo Ferdinand ; Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4646-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá marketing elektronický * internet * technológie komunikačné * televízia * ochrana dát
    AnotáciaSkúmanie nového trendu v digitálnom marketingu BAT - Basic Attention Token, ktorý obchádza inzerenta prostredníctvom webového prehliadača Brave. Skúmanie tejto novej technológie v digitálnej reklame. Analýza pozitív a negatív.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE19 00587-004, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF517 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.