Počet záznamov: 1
Bannerová slepota v bankových aplikáciách
Názov Bannerová slepota v bankových aplikáciách Súbežný názov Digital Banner Blindness in Bank Applications Autorské údaje Natália Krištínová Autor Krištínová Natália EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. S. 148-153 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019 / Škvarčeková Oľga ; Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2019 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-4657-7 Poznámky VEGA 1/0657/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá reklama * bankovníctvo * marketing * marketing elektronický * sektor finančný Anotácia Problematika bannerovej slepoty, ktorá má značnú mieru aplikovateľnosti vo finančnom sektore. Súvislosti spojené s ignorovaním reklamy. Analýza súčasného stavu skúmanej problematiky a to či je bannerová slepota skutočne problémom novej digitálnej éry marketingu alebo nie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00938-014, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 92.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1