Počet záznamov: 1
Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku
Názov Content marketing ako nový trend zvyšovania obchodnej efektívnosti podniku Autorské údaje Lenka Štofová, Pavel Blaščák Autor Štofová Lenka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Spoluautori Blaščák Pavel EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Zdrojový dokument Quality and Leading Innovation V. : International Scientific Conference. S. 43-57 CDrom. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2019 ; Quality and Leading Innovation International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4672-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá efektívnosť podnikania * podnik * komunikácia marketingová * internet * technológie komunikačné * trh * produkty * spotrebitelia Anotácia Zaoberanie sa fenoménom content „obsahového“ marketingu ako moderného nástroja marketingu. Analýza súčasného stavu a smerovanie content marketingu, porovnanie s globálnymi trhmi a predikácia, ako by mal content marketing v ideálnom prípade vyzerať. Súčasné trhy sa turbulentne menia a zákazníci citlivo reagujú na ceny, nových konkurentov, nové distribučné a komunikačné kanály, internet, bezdrôtový obchod, či globalizáciu. So zmenou trhov sa tým pádom menia aj podporné technológie (elektronické obchodovanie, elektronická pošta, mobilné telefóny, predajná a marketingová automatizácia či videokonferencie). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 00691-005, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 450.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1