Počet záznamov: 1
The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic
Názov The Presentation of Automotive Brands in the On-Line Environment—The Perspective of KIA, Peugeot, Toyota and VW in the Slovak Republic Preklad názvu Prezentácia automobilových značiek v online prostredí - výhľad Kia, Peugeot, Toyota a VW v Slovenskej republike Autorské údaje Jakub Soviar, Martin Holubčík, Jozef Vodák, Miroslav Rechtorík, František Pollák Autor Soviar Jakub Spoluautori Holubčík Martin Vodák Jozef Rechtorík Miroslav Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 11, no. 7 (2019), pp. [1-21] online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 Poznámky APVV-15-0511. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá priemysel automobilový * marketing elektronický * reputácia podniku * internet * trh * Slovensko Anotácia Analýza reputácie globálnych výrobcov automobilov na území Slovenska a strednej Európy. Ich vzájomné porovnanie. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E19 01032-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 456.6 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1