Počet záznamov: 1
Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie)
Názov Umí organizace destinačního managementu prosadit svá videa na YouTube? (Komparativní studie) Súbežný názov Are the City Destination Marketing Organisations Successful in YouTube Search Results? (A Comparative Study) Autorské údaje Zuzana Kvítková, Marek Plačko Autor Kvítková Zuzana Spoluautori Plačko Marek Zdrojový dokument Studia turistica : online časopis pro vzdělávání v cestovním ruchu. Roč. 10, č. 3 (2019), s. 36-44. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2019. ISSN 1804-252X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá ruch cestovný * manažment destinačný * marketing * propagácia * film * výskum * štúdie Anotácia Videoobsah a jeho konzumácia patrí k trendom posledných rokov. V marketingu destinácie je video veľmi účinné a v kombinácii so sociálnymi sieťami dokáže zasiahnuť široké publikum. Najvýznamnejšou platformou pre zdieľanie videí je YouTube, ktorý je predmetom skúmania štúdie. Cieľ výskumu - zistiť, aká je úspešnosť organizácií destinačného manažmentu v prezentácii destinácie na YouTube a ako sa táto úspešnosť zmenila v čase, konkrétne za posledných 9 rokov. Analyzovaná vzorka 320 videí. Výsledok výskumu - YouTube ako náročné a ťažko uchopiteľné médium pre organizácie destinačného manažmentu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 271.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1