Počet záznamov: 1
Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?
Názov Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy? Preklad názvu Dekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike? Autorské údaje María Elena Rodríguez Benito Autor Benito María Elena Rodríguez Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431 DOI 10.19044/esj.2018.c5p6 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Portugalsko Heslá marketing * modely ekonomické * ekonomika nová * rozvoj trvalo udržateľný * spotrebitelia * spoločnosti Anotácia Teoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: Special
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 944.4 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1