Počet záznamov: 1  

Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?

  1. Názov Deconstructing Marketing: How Should We Approach Marketing in the New Economy?
    Preklad názvuDekonštrukcia marketingu: Ako by sme mali pristupovať k marketingu v novej ekonomike?
    Autorské údajeMaría Elena Rodríguez Benito
    Autor Benito María Elena Rodríguez
    Zdrojový dokument European Scientific Journal. Vol. 1, no. Special (2019), pp. 74-94. - Azores : European Scientific Institute and University of the Azores, 2019. ISSN 1857-7431
    DOI 10.19044/esj.2018.c5p6
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaPortugalsko
    Heslá marketing * modely ekonomické * ekonomika nová * rozvoj trvalo udržateľný * spotrebitelia * spoločnosti
    AnotáciaTeoretické vymedzenie nových ekonomických modelov. Marketingová kritika. Analýza podnikového prístupu v nových ekonomických modeloch. Rozdiely medzi ekologickou spotrebou a trvalo udržateľnou spotrebou.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2019: Special

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF944.4 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.