Počet záznamov: 1
Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development
SYS 0263511 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200514203740.2 100 $a 20200514a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng 102 $a SK 200 1-
$a Brand Marketing of Regional Products – A Potential Strategic Management Tool in Regional Development $f Ivana Butoracová-Šindleryová, Kristína Hoghová 330 $a Použitie nástrojov strategického riadenia pre lokálny marketing v rámci regionálneho rozvoja. Definovanie vplyvu regionálnych výrobkov na rozvoj regiónov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263505 $1 011 $a 1338-130X $1 200 1 $a Communication Today $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Fakulty masmediálnej komunikácie Univerzity Sv. Cyrila a Metoda v Trnave $v Vol. 11, no. 1 (2020), pp. 164-185 $1 210 $a Trnava $c Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave $d 2020 541 1-
$a Marketing značky regionálnych výrobkov - potenciálny nástroj strategického riadenia v regionálnom rozvoji 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005557 $a rozvoj regionálny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 700 -1
$3 eu_un_auth*0072484 $a Butoracová-Šindleryová $b Ivana $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0077566 $a Hoghová $b Kristína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200514 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1