Počet záznamov: 1
Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu
SYS 0263722 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20200603112541.3 100 $a 20200603a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Současná role marketingové komunikace jako nástroje strategického marketingu $f Ladislav Pátík 330 $a Súčasný marketing predstavuje integrovanú filozofiu podnikania, ktorá preniká firemnými štruktúrami, je spotrebiteľsky a cieľovo orientovaná. Reaguje na spoločenské problémy (etika, životné prostredie...) a vedie firmy k zodpovednosti, ktorá je dobrovoľným záväzkom firmy k trvalej udržateľnosti rozvoja spoločnosti. Marketingová komunikácia ako súčasť marketingového riadenia má zásadnú úlohu v implementácii marketingovej stratégie. Kvalita implementácie je rozhodujúca pre splnenie firemných cieľov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0263346 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 30, č. 1 (2020), s. 18-19 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2020 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*0045304 $a marketing virálny 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0077629 $a Pátík $b Ladislav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200603 $g AACR2
Počet záznamov: 1