Počet záznamov: 1
The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok
Názov The Comparative Analysis of Social Media Platforms to Identify a Competitive Advantage of Tiktok Preklad názvu Porovnávacia analýza platforiem sociálnych médií s cieľom identifikovať konkurenčnú výhodu Tiktoku Autorské údaje Monika Stanková Autor Stanková Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument International Journal of Arts and Commerce. Vol. 9, no. 5 (2020), pp. 15-24 online. - Birmingham : Centre for Enhancing Knowledge. ISSN 1929-7106 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Heslá siete sociálne * marketing elektronický * médiá * používatelia Anotácia Hlavným cieľom tohto článku je identifikovať konkurenčnú výhodu TikTok ako platformy, ktorá významne priťahuje pozornosť spotrebiteľov. Ako primárna metóda výskumu bola použitá prípadová štúdia. Autor rozvinul tabuľku s objektívnymi a subjektívnymi parametrami. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00221-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 786 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1