Počet záznamov: 1
Sociálne siete ako vplyvný nástroj súčasného marketingu
Názov Sociálne siete ako vplyvný nástroj súčasného marketingu : bakalárska práca Autorské údaje Ľubomír Kseňak, školiteľ: Katarína Petrovčiková Autor Kseňak Ľubomír Ďalší autori Petrovčiková Katarína (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra obchodného podnikania Vydavateľské údaje Košice, 2020. - 60 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 913299
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.6 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1