Počet záznamov: 1  

Význam privátnych značiek vo vybranej maloobchodnej spoločnosti z aspektu marketingového minimalizmu

  1. Názov Význam privátnych značiek vo vybranej maloobchodnej spoločnosti z aspektu marketingového minimalizmu : diplomová práca
    Autorské údajeViktória Fülöpová, školiteľ: Jozef Orgonáš
    Autor Fülöpová Viktória
    Ďalší autori Orgonáš Jozef (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2020. - 72 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra911913

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.