Počet záznamov: 1
Vliv dětí na kupní rozhodování v rodině
Názov Vliv dětí na kupní rozhodování v rodině Súbežný názov The Influence of Children on Purchasing Decisions in Family Autorské údaje Oldřich Vávra, Marcela Zamazalová Autor Vávra Oldřich Spoluautori Zamazalová Marcela Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2019), s. 9-18. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2019. ISSN 1805-0603 DOI 10.24132/jbt.2019.9.1.9_18 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá správanie spotrebiteľa * deti * rodina * rozhodovanie * produkty * marketing Anotácia Kúpne rozhodovanie v rodine. Skúmanie či deti rodičov ovplyvňujú pri kúpnom rozhodovaní. Zisťovanie či vplyv detí pri kúpnom rozhodovaní je väčší pri niektorých produktových kategóriách alebo či na produktovej kategórií nezáleží. Skúmanie či sa líší intenzita vplyvu detí pri kúpnom rozhodovaní podľa pohlavia rodičov, či sú viac ovplyvniteľné matky nebo otcovia a čo deti podľa rodičov najviac ovplyvňuje pri výbere produktov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 212.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1