Počet záznamov: 1
Metodologické aspekty cudzojazyčnej edukácie
SYS 0268352 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083804.6 035 $a 204803 $2 CREPC2 100 $a 20200910d2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Metodologické aspekty cudzojazyčnej edukácie $h 2 $f Roman Kvapil 330 $a Analýza stavu úrovne existujúcich vzdelávacích cieľov vo vybraných predmetoch vyučujúcich sa na vybraných školách v zámerne nepomenovanom regióne. Ich porovnanie Bloomovou taxonómiou vzdelávacích cieľov. Tvorba kvalitných vzdelávacích cieľov v jednotlivých predmetoch ako významná činnosť škôl a učiteľov v oblasti výchovy a vzdelávania. Návrh postupu pre účinné zavádzanie taxonómie vzdelávacích cieľov do učiteľskej praxe reflektujúc na požiadavky záujemcov o vzdelávacie programy škôl. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0268348 $1 010 $a 978-80-88147-11-4 $1 200 1 $a Trichotomický pohľad na cudzojazyčnú edukáciu $f Roman Kvapil a kol. $g recenzovali: Radoslav Štefančík, Mária Spišiaková $v S. 31-60 [2,14 AH] $1 210 $a Praha $c Machiavelli Press $d 2020 $1 215 $a 89 s. $1 702 1 $3 eu_un_auth*0043592 $a Štefančík $b Radoslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0038477 $a Spišiaková $b Mária $4 675 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007251 $a vzdelávanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005192 $a psychológia pedagogická 610 1-
$9 eu_un_auth*0002941 $a didaktika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002598 $a jazyky cudzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004814 $a predmety učebné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007044 $a vyučovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006241 $a škola a prax 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia 700 -1
$3 eu_un_auth*0037227 $a Kvapil $b Roman $p EUBFAJKRS $4 070 $9 100 $r 2,14 $f 1971- $T Katedra románskych a slovanských jazykov FAJ 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20200910 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1