Počet záznamov: 1
Internacionalizace elektronické komerce: Čínský fenomén
Názov Internacionalizace elektronické komerce: Čínský fenomén Súbežný názov Internationalization of E-commerce Firms: A Chines Phenomenon Autorské údaje Renáta Čuhlová Autor Čuhlová Renáta Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2020), s. 45-53. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2020. ISSN 1805-0603 DOI 10.24132/jbt.2020.10.1.45_53 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá Čína * podnikanie * spoločnosti * internacionalizácia * trh * obchod elektronický Anotácia Trendy a vývoj v prostredí online nakupovania. Globálna expanzia spoločností, ktoré sú lídrami v danom priemysle. Cezhraničné online nakupovanie - elektronický obchod v Číne Alibaba - jeho vývoj na rôznych čínskych trhoch a inovatívne riešenia. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2020: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 319.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1