Počet záznamov: 1
Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja
Názov Komunikačná politika podniku ako nástroj predaja Súbežný názov Communication Policy of a Company As a Selling Tool Autorské údaje Diana Puhovichová Autor Puhovichová Diana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2020 : zborník vedeckých prác vydaný pri príležitosti 80. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave = Proceedings of Scientific Papers Issued to Mark the 80th Anniversary of the University of Economics in Bratislava. S. 429-439 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4749-9 Poznámky VEGA 1/0017/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá predaj * prostredie podnikateľské * podpora predaja * komunikácia * nástroje komunikačné * marketing * podnik Anotácia Moderný marketing a marketingový mix. Charakteristika, úlohy, funkcie a významnosť komunikačnej politiky ako nástroj predaja. Ciele, ktoré sleduje komunikačná politika podniku. Nástroje komunikačnej politiky v oblasti podpory predaja. Potrebu využívania internetu podnikmi v modernom marketingovom prostredí. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00510-004, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 371.6 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1