Počet záznamov: 1  

Einstieg in das Influencer Marketing

  1. Názov Einstieg in das Influencer Marketing : Grundlagen, Strategien und Erfolgsfaktoren
    Autorské údajeMarco Nirschl, Laurina Steinberg
    Autor Nirschl Marco
    Spoluautori Steinberg Laurina
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Springer Gabler , 2018. - 51 s.
    Edícia Essentials
    ISBN978-3-658-19744-5 , 978-3-658-19745-2 (eBook)
    ISSN2197-6708 , 2197-6716 (electronic)
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * influencer marketing * podnik * marketing mix * kampane reklamné * stratégia marketingová * spotrebitelia * rozhodovanie * informácie
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra913198

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    913198OBFKnižnica Obchodnej fakultylen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.