Počet záznamov: 1  

Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi

  1. Názov Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi
    Súbežný názovThe Latest IT Management Approaches in the Field of Customer Relationship Management Systems
    Autorské údajeMatej Černý
    Autor Černý Matej EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 120-131 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5
    Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
    PoznámkyVEGA 1/0388/20
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby zákaznícke * systémy informačné marketingové * spracovanie dát * stratégia podniková * veľkosť podnikov * hierarchia podniková
    AnotáciaAnalýza najnovších teoretických prístupov a poznatkov v oblasti CRM. Syntéza najnovších prístupov rôznych autorov so zameraním na aktualizáciu architektúry CRM systémov. Identifikácia CRM, diagram architektúry CRM, definovanie riadenia vzťahov so zákazníkmi a rozdielu medzi touto stratégiou a inými informačnými systémami. Návrh vlastnej architektúry CRM systému na základe rozličných autorov, zohľadňujúc najnovšie trendy v tejto oblasti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00548-024, kópia plného textu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF608.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.