Počet záznamov: 1
Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi
Názov Najnovšie prístupy manažmentu IT v oblasti systémov na riadenie vzťahov so zákazníkmi Súbežný názov The Latest IT Management Approaches in the Field of Customer Relationship Management Systems Autorské údaje Matej Černý Autor Černý Matej EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku XIV : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. S. 120-131 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Szabo Ľuboslav. ISBN 978-80-225-4763-5 Výstup z projektu VEGA 1/0388/20 Manažment IT v podnikoch v SR: medzinárodné štandardy a normy verzus individuálne podnikové procesy
Poznámky VEGA 1/0388/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * služby zákaznícke * systémy informačné marketingové * spracovanie dát * stratégia podniková * veľkosť podnikov * hierarchia podniková Anotácia Analýza najnovších teoretických prístupov a poznatkov v oblasti CRM. Syntéza najnovších prístupov rôznych autorov so zameraním na aktualizáciu architektúry CRM systémov. Identifikácia CRM, diagram architektúry CRM, definovanie riadenia vzťahov so zákazníkmi a rozdielu medzi touto stratégiou a inými informačnými systémami. Návrh vlastnej architektúry CRM systému na základe rozličných autorov, zohľadňujúc najnovšie trendy v tejto oblasti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00548-024, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 608.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1