Počet záznamov: 1  

Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia

  1. Názov Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia
    Preklad názvuMarketing a jeho dopady na činnosť vybranej vysokej školy na Slovensku
    Autorské údajeErika Dudáš-Pajerská, Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková
    Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 55-64 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1
    PoznámkyVEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá školy vysoké * marketing * študenti * hodnotenie pracoviska * vzdelávanie
    AnotáciaEkonomická univerzita a prehľad aktivít vykonaných s prezentáciou výsledkov. Konkrétne kroky, ktoré boli podniknuté - študentský prieskum a analýza vzdelávacej inštitúcie študentmi. Výsledky, ktoré v marketingových aktivitách analyzovanej vzdelávacej inštitúcie pôsobia ako kľúčové oblasti zamerania vzdelávacej inštitúcie. Aktivity na dosiahnutie vízie lepších služieb a vyšších štandardov pre súčasných aj potenciálnych študentov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE20 00584-003, online

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF487 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.