Počet záznamov: 1
Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia
Názov Marketing and Its Impacts on the Activities of Selected Higher Education Institution in Slovakia Preklad názvu Marketing a jeho dopady na činnosť vybranej vysokej školy na Slovensku Autorské údaje Erika Dudáš-Pajerská, Vanda Lieskovská, Katarína Petrovčiková Autor Dudáš-Pajerská Erika EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Spoluautori Lieskovská Vanda EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Petrovčiková Katarína EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument RELIK 2020 : Conference Proceedings : Reproduction of Human Capital - Mutual Links and Connections. S. 55-64 online. - Praha : Prague University of Economics and Business, 2020 / Langhamrová Jitka ; Vrabcová Jana ; RELIK 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-80-245-2394-1 Poznámky VEGA 1/0376/17. - Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá školy vysoké * marketing * študenti * hodnotenie pracoviska * vzdelávanie Anotácia Ekonomická univerzita a prehľad aktivít vykonaných s prezentáciou výsledkov. Konkrétne kroky, ktoré boli podniknuté - študentský prieskum a analýza vzdelávacej inštitúcie študentmi. Výsledky, ktoré v marketingových aktivitách analyzovanej vzdelávacej inštitúcie pôsobia ako kľúčové oblasti zamerania vzdelávacej inštitúcie. Aktivity na dosiahnutie vízie lepších služieb a vyšších štandardov pre súčasných aj potenciálnych študentov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E20 00584-003, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 487 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1