Počet záznamov: 1
Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease
Názov Social Campaign As a Tool to Improve Awareness of Affluence Disease Preklad názvu Sociálna kampaň ako nástroj na zlepšenie povedomia o blahobyte Autorské údaje Marek Kukura Autor Kukura Marek EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 425-433 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing sociálny * analýzy * prevencia Anotácia Sociálny marketing a jeho nástroj sociálna kampaň. Analýza dopadu vzdelávania na zdravotnú gramotnosť. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00202-054, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 283.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1