Počet záznamov: 1
Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan
SYS 0272596 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210316102021.8 017 70
$a 10.17221/393/2020-AGRICECON $2 DOI 100 $a 20210316a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Digital and Traditional Media Advertising and Business Performance of Agribusiness Firms – Empirical Evidence in Japan $f Yessica C.Y. Chung, Hung-Hao Chang, Yukinobu Kitamura 330 $a Skúmanie, do akej miery stratégie digitálnej a tradičnej mediálnej reklamy ovplyvňujú výkonnosť poľnohospodárskeho podnikania a základné faktory spojené s rozhodnutiami o prijatí poľnohospodárskych fariem. Systém nelineárnych simultánnych rovníc a použité údaje z populačných prieskumov poľnohospodárskych spracovateľských fariem v Japonsku. Zistenie, že ženy a mladší prevádzkovatelia fariem, ako aj poľnohospodárske farmy so sídlom v poľnohospodárskom podniku, si skôr adoptujú reklamu v digitálnych médiách. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0272594 $1 011 $a 1805-9295 $1 200 1 $a Agricultural Economics $b elektronický zdroj $v Vol. 67, no. 2 (2021), s. 51-59 $1 210 $a Praha $c Czech Academy of Agricultural Sciences $d 2021 541 1-
$a Digitálna a tradičná mediálna reklama a obchodné výsledky poľnohospodárskych firiem - empirické dôkazy v Japonsku 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004299 $a podnik poľnohospodársky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002592 $a Japonsko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 700 -1
$3 eu_un_auth*0080530 $a Chung $b Yessica C.Y. $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0069695 $a Chang $b Hung-Hao $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0080531 $a Kitamura $b Yukinobu $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210316 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1