Počet záznamov: 1
Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu
Názov Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu Súbežný názov Neuroscience as a Starting Point for Neuromarketing and Its Implementation Autorské údaje Róbert Hula Autor Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 14, č. 1 (2021), s. 38-48 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2021. ISSN 1339-3081 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá neuromarketing * neuroveda * správanie spotrebiteľa * produkty * služby * marketing Anotácia Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Možnosti, oblasti a perspektívy využitia neuromarketingu a najnovších poznatkov spotrebiteľskej neurovedy v skúmaní spotrebiteľského správania a v marketingu. Jeho poslanie, smerovanie a efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti ako aj z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00130-003, online Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 197.7 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1