Počet záznamov: 1  

Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu

  1. SYS0273426
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074317.3
    035
      
    $a 255433 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20210503a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu $d Neuroscience as a Starting Point for Neuromarketing and Its Implementation $f Róbert Hula
    330
      
    $a Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Možnosti, oblasti a perspektívy využitia neuromarketingu a najnovších poznatkov spotrebiteľskej neurovedy v skúmaní spotrebiteľského správania a v marketingu. Jeho poslanie, smerovanie a efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti ako aj z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0273410 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 14, č. 1 (2021), s. 38-48 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2021
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20210503 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.