Počet záznamov: 1
Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu
SYS 0273426 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502074317.3 035 $a 255433 $2 CREPC2 100 $a 20210503a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Neuroveda ako východisko pre neuromarketing a jeho implementáciu $d Neuroscience as a Starting Point for Neuromarketing and Its Implementation $f Róbert Hula 330 $a Podstata neuromarketingu a súčasnej spotrebiteľskej neurovedy vo vzťahu k marketingovej vede. Možnosti, oblasti a perspektívy využitia neuromarketingu a najnovších poznatkov spotrebiteľskej neurovedy v skúmaní spotrebiteľského správania a v marketingu. Jeho poslanie, smerovanie a efekty pre marketingovú vedu a prax z pohľadu súčasnosti ako aj z hľadiska trendov a budúceho vývoja v skúmanej oblasti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273410 $1 011 $a 1339-3081 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $b elektronický zdroj $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 14, č. 1 (2021), s. 38-48 online $1 210 $a Bratislava $c Ekonomická univerzita v Bratislave $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*0080867 $a neuroveda 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0075558 $a Hula $b Róbert $p EUBOBFKMA $4 070 $9 100 $f 1992- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210503 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1