Počet záznamov: 1
Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education
SYS 0273609 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20210722134101.0 100 $a 20210512a2020łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analysis of Mutual Differences of Neuromarketing Attributes in the Context of Achieved Customer Education $f Dagmara Ratnayake-Kaščáková, Anna Tomková, Ivana Ondrijová 330 $a Rozdiely medzi hodnotením atribútov neuromarketingu a vzdelávaním zákazníkov. Atribúty „informácie o obchode“, „informácie o predajcovi“ a „informácie o produkte“ skúmané z hľadiska najvyššieho stupňa vzdelania respondentov. Stanovené hypotézy boli overené na vzorke 190 respondentov štatistickou analýzou v štatistickom programe IBM SPSS. Vzorka respondentov preukázala štatisticky významné rozdiely vo všetkých troch skúmaných atribútoch neuromarketingu (obchod, produkt, predajca) z hľadiska najvyššie dosiahnutého vzdelania zákazníka. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0273464 $1 011 $a 1339-9381 $1 200 1 $a Journal of Management and Business : Research and Practice $d Časopis pre manažment a podnikanie : výskum a prax $v Vol. 12, no. 2 (2020), s. 21-28 $1 210 $a Prešov $c Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity $d 2020 541 1-
$a Analýza vzájomných rozdielov neuromarketingových atribútov v kontexte dosiahnutého vzdelania zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0043649 $a neuromarketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007246 $a vzdelanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004798 $a predajcovia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004799 $a predajne 700 -1
$3 eu_un_auth*0080914 $a Ratnayake-Kaščáková $b Dagmara $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0068410 $a Tomková $b Anna $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0050662 $a Ondrijová $b Ivana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20210512 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1