Počet záznamov: 1
Vplyv pandémie na marketingový mix firmy
Názov Vplyv pandémie na marketingový mix firmy : bakalárska práca Autorské údaje Matej Krištín, školiteľ: Dominika Vernerová Autor Krištín Matej Ďalší autori Vernerová Dominika (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2021. - 56 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 916891
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 1.8 MB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1