Počet záznamov: 1
Marketing In Creative Industries
Názov Marketing In Creative Industries : Value, Experience and Creativity Autorské údaje Gabriele Troilo Autor Troilo Gabriele Vydavateľské údaje Basingstoke : Palgrave Macmillan , 2015. - 369 s. Vydanie 1st Edition ISBN 978-0-230-38024-0 , 978-0-230-38023-3 (eBook) Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 338.45 - Priemysel. Ekonomika priemyslu Heslá priemysel kreatívny * marketing * zákazníci * trh * manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * rozhodovanie strategické * systémy informačné * spokojnosť zákazníkov * značky * analýza swot Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 915424
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 915424 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne
Počet záznamov: 1