Počet záznamov: 1
The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks
Názov The Role of Consumer Ethnocentrism in the Behaviour of Young Slovaks Preklad názvu Úloha spotrebiteľského etnocentrizmu v správaní mladých Slovákov Autorské údaje Marián Čvirik Autor Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave : cestovný ruch - všeobecná ekonomika - obchod - služby - podnikanie - regionálny rozvoj. Roč. 13, č. 1 (2021), s. 6-12 online. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2021. ISSN 2453-9988 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá správanie spotrebiteľa * produkty * nákup * etnocentrizmus spotrebiteľský * Slovensko Anotácia Etnocentrizmus spotrebiteľa v segmente mládeže. Ako merací nástroj použitá upravená verzia CETSCALE. Na základe tohto nástroja vykonaný primárny výskum na vzorke 180 respondentov. Segment mládeže vykazuje nižší stupeň etnocentrizmu, ako bol doteraz meraný v iných štúdiách na Slovensku. Výsledky sa môžu odraziť v rôznych marketingových nástrojoch, v oblasti psychológie, ako aj v teórii národného hospodárstva. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00368-003, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 250.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1