Počet záznamov: 1
Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic
Názov Perceptions of Personalization in Company-consumer Interactions on Social Network: Experiment Conducted in the Czech Republic Preklad názvu Vnímanie personalizácie v interakciách spoločnosť-spotrebiteľ na sociálnych sieťach: experiment uskutočnený v Českej republike Autorské údaje Ludvík Eger, Lenka Komárková, Veronika Zákružná Autor Eger Ludvík Spoluautori Komárková Lenka Zákružná Veronika Zdrojový dokument E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. Roč. 24, č. 2 (2021), pp. 153-170. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609 DOI 10.15240/tul/001/2021-2-010 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá siete sociálne * technológie nové * interakcia sociálna * správanie spotrebiteľa * obchod elektronický * propagácia Anotácia Skúmanie, ako spoločnosti používajúce komunitnú značku ovplyvňujú zámer spotrebiteľov nakupovať prostredníctvom online-interaktivity, reakcie a personalizácie. Použitá metóda eye-tracking napomáha porozumieť tomu, ako ľudia získavajú informácie z webových stránok. Na čo by sa mali obchodníci v prvom rade zamerať. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2021: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 777.5 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1