Počet záznamov: 1
Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19
Názov Certified Product Buying Preferences Under the Influence of Covid-19 Preklad názvu Predvoľby nákupu certifikovaného produktu pod vplyvom Covid-19 Autorské údaje E. Jaderna, V. Ostin Autor Jaderna E. Spoluautori Ostin V. Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : Scientific Journal is Aimed at the Area Marketing and Marketing Management. Roč. 16, č. 1 (2021), s. 46-54. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944 DOI 10.46286/msi.2021.16.1.6 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá koronavírus * pandémia * rozvoj trvalo udržateľný * environmentalistika * produkty * produkty environmentálne Anotácia Produkty trvalej udržateľnosti sa stali „novým normálom“ súčasnej spoločnosti. Vnímanie certifikátov o udržateľnosti konečnými spotrebiteľmi ovplyvňujú rôzne aspekty vládnych, ekonomických a sociálno-kultúrnych problémov. Zistenia z marketingového výskumu a včasné ekologické správanie českých spotrebiteľov. Dôvodom a motiváciou analýzy bol akademický záujem o českú úpravu nákupného správania spôsobenú pandémiou COVID-19. Produkty prispievajú k udržateľnosti rôznymi špecifikami, ktoré sa týkajú spôsobu výroby, spracovania a predaja. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2021: 1-4
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 4.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1