Počet záznamov: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie
Názov Vplyv pandémie COVID-19 na impulzívne nákupné správanie Autorské údaje Martin Novysedlák, Peter Markovič Autor Novysedlák Martin EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Zborník príspevkov z konferencie Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021. S. 22-33 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / Lacko Roman ; Pavolová Henrieta ; Bakalár Tomáš ; Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2021 konferencia. ISBN 978-80-225-4829-8 Poznámky VEGA 1/0328/21 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá nákup * psychológia * správanie spotrebiteľa * koronavírus * pandémia * spotrebitelia Anotácia Dopady pandémie na impulzívne nákupné správanie spotrebiteľov. Impulzívne nákupné správanie v minulosti a pred pandémiou COVID-19. Panické nakupovanie, investovanie a opatrnosť v míňaní. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00414-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 663.9 KB dostupné po prihlásení článok
Počet záznamov: 1