Počet záznamov: 1
„Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií
SYS 0279326 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20211029083331.8 100 $a 20211029a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a „Päť odtieňov zelenej“ z pohľadu segmentácie spotrebiteľov ekologických inovácií $f Erika Loučanová, Miriam Olšiaková 330 $a Rozdelenie spotrebiteľov z hľadiska ich segmentácie do piatich kategórií podľa odtieňov "zelenosti". Zelený marketing. Podiel "zelených" spotrebiteľov z pohľadu piatich odtieňov "zelenosti" segmentácie trhu ekologických inovácií. Štyri stratégie environmentálne orientovanej produktovej politiky podniku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0279252 $1 011 $a 1337-7094 $1 200 1 $a Transfer inovácií $b elektronický zdroj $e špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií $v Č. 43 (2021), s. 14-18 $1 210 $a Košice $c Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005049 $a produkty environmentálne 610 1-
$9 eu_un_auth*0054692 $a inovácie environmentálne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005650 $a segmentácia trhu 700 -1
$3 eu_un_auth*0034484 $a Loučanová $b Erika $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0038090 $a Olšiaková $b Miriam $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211029 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1