Počet záznamov: 1
Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic
SYS 0279528 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20211109104606.8 017 70
$a 10.21003/ea.V188-18 $2 DOI 100 $a 20211109a2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a UA 200 1-
$a Labeling Local Brand to Increase Coffee Shop Visits During the COVID-19 Pandemic $f Susminingsih, Norma Alias, Achmad Sani Supriyanto, Imam Kanafi, Ahmad Subiyadi 330 $a Miestne označovacie značky zvyšujú návštevnosť kaviarní počas pandémie COVID-19. Skúmanie či miestne značky a spokojnosť ovplyvňujú lojalitu návštev. Teoretický príspevok ku kvalite služieb rozvojom miestneho potravinárskeho priemyslu na národnú úroveň prostredníctvom značiek, ktoré majú pohodlnejší psychologický dopad a posilňujú sociálne vzťahy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0279245 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 188, no. 3-4 (2021), s. 149-157 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2021 541 1-
$a Označovanie miestnej značky na zvýšenie návštevnosti kaviarní počas pandémie COVID-19 610 1-
$9 eu_un_auth*0053088 $a značky 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007565 $a značky maloobchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002726 $a kaviarne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 700 -1
$3 eu_un_auth*0083162 $a Susminingsih $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083163 $a Alias $b Norma $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083164 $a Supriyanto $b Achmad Sani $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083165 $a Kanafi $b Imam $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*0083166 $a Subiyadi $b Ahmad $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20211109 $g AACR2
Počet záznamov: 1