Počet záznamov: 1
Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu
Názov Monitorovanie smeru pohľadu zákazníka v maloobchode ako podklad pre rozhodovanie sa predajcu Súbežný názov Monitoring the View Direction of the Customer in Retail As a Basis For the Decision-Making of the Retailer Autorské údaje Pavel Gežík Autor Gežík Pavel EUBFHIKOV - Katedra operačného výskumu a ekonometrie FHI Zdrojový dokument Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu : mezinárodní vědecký seminář. S. 44-50 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021 / König Brian ; Lukáčik Martin ; Goga Marián ; Furková Andrea ; Fendek Michal ; Nové trendy v ekonometrii a operačním výzkumu mezinárodní vědecký seminář. ISBN 978-80-225-4885-4 Poznámky VEGA 1/0427/20 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá maloobchod * správanie spotrebiteľa * zákazníci * rozhodovanie Anotácia Charakteristika maloobchodu a rozhodovania. Sledovanie pohľadu zákazníka v Pygmalios Analytics. Prípadová štúdia zameraná na sledovanie monitoru umiestneného na regály v maloobchodnej prevádzke. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00616-006, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 736.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1