Počet záznamov: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období
Názov Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období Súbežný názov The Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior Autorské údaje Dominika Vernerová, Michal Jankovič Autor Vernerová Dominika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Jankovič Michal EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladí vedci 2021 : Zborník vedeckých príspevkov. S. 152-162 online. - Bratislava : Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky, 2021. ISBN 978-80-89453-94-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá koronavírus * obchod elektronický * nákup * správanie spotrebiteľa Anotácia Hlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00731-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 307.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1