Počet záznamov: 1
Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období
SYS 0280747 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502074347.7 035 $a 444488 $2 CREPC2 100 $a 20220107d2021łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo $d slo 102 $a SK 200 1-
$a Vplyv pandémie COVID-19 na nákupné správanie v predvianočnom období $d The Impact of the COVID-19 Pandemic on Pre-Christmas Shopping Behavior $f Dominika Vernerová, Michal Jankovič 330 $a Hlavné zmeny v spotrebiteľskom správaní pri nákupe vianočných darčekov v roku 2020 počas pandémie COVID-19. Hlavné faktory ovplyvňujúce nákup vianočných darčekov u slovenských spotrebiteľov a zmeny v pomere frekvencie nákupu v kamenných predajniach a na e-shopoch. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89453-94-8 $1 200 1 $a Mladí vedci 2021 $e Zborník vedeckých príspevkov $f Ladislav Mura (ed.) $v S. 152-162 online $1 210 $a Bratislava $c Paneurópska vysoká škola, Fakulta ekonómie a podnikania, Univerzita J. Selyeho, Fakulta ekonómie a informatiky $d 2021 610 1-
$9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003777 $a obchod elektronický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa 700 -1
$3 eu_un_auth*0067491 $a Vernerová $b Dominika $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1994- $q I $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*0043448 $a Jankovič $b Michal $p EUBOBFKMA $4 070 $9 50 $f 1993- $q I $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20220107 $g AACR2 T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1